Panel administracyjny - Listy mailingowe
Logowanie do panelu administracyjnego:
https://poczta.wcss.pl/admin
Login: admin@wX.pwr.edu.pl
- Wybierami znak „+” > stworz nowa liste mailingowa
- Ustawiamy adres, jako źródło „Uczestnicy definiowani ręcznie”, następnie „ZAPISZ”
- Ustawiamy konto admina jako właściciela grupy, jeżeli grupa ma mieć jedynie uprawnienia do pisania dla wybranych użytkowników należy zaznaczyć opcje „Tylko członkowie mogą wysyłać nowe wiadomości”
- W zakładce „Członkowie” możemy edytować lub dodać nowych użytkowników listy mailingowej.
- Po wybraniu opcji „dodaj z zewnątrz” możemy dopisać członków do grupy.
- Wpisujemy od nowych linii liste użytkowników i klikamy „DODAJ”
- Potwierdzamy klikając „Dodaj użytkownika”
- Ustawiamy właściwe uprawnienia:
Domyślne – wysyłanie + odbieranie
Post – wysyłanie
Odbierz – odbieranie
1. Dodawanie nowej listy mailingowej:
2. W celu edycji utworzonej grupy wybieramy w zakładce opcje „lista mailingowa” na liście pojawia się wszystkie istniejące listy mailingowe:
3. Po wybraniu interesującej nas listy mailingowej, możemy dokonać edycji uprawnień dla użytkownika, oraz dodać lub usunąć członków grupy.