Procedura zmiany hasła
Po zalogowaniu się do systemu pocztowego należy przejść do panelu bocznego i opcji ustawień webmaila. Poniższe ilustracje
kolejno przedstawiają instrukcje zmiany hasła.
Akcja zmiany hasła zainicjuje wyświetlenie okna, w którym należy wpisać swoje aktualne hasło jako „Stare
hasło” i 2 razy wpisać nowe hasło zgodne z przyjętą polityką haseł. Polityka haseł wymaga minimum 8 znaków,
w tym:
- jednego znaku numerycznego w haśle [0-9]
- jednego znaku niealfanumerycznego w haśle [!@#$%...]
- jednego znaku alfanumerycznego [a-z][A-Z]
- jednej wielkiej litery [A-Z]
System pocztowy dopuszcza dwuetapową funkcję weryfikacji użytkownika, ale tylko przy logowaniu przez stronę
webmaila. Weryfikacja jest prowadzona w oparciu o aplikację na telefonie. W celu jej aktywacji należy,
podobnie jak w przypadku zmiany hasła, przejść do właściwości konta i aktywować ikonę z weryfikacją
dwuetapową, zgodnie z poniższą ilustracją. W kolejnym kroku system zapyta o rodzaj smartfona i będzie
podpowiadał kolejne kroki instalacji. Więcej informacji na ten temat zawiera ten dokument.